אופנוענים ידידותיים לסביבה – ספורט מוטורי וטבע

אחת הפעילויות הבולטות ביותר ובין היחידות בשנים האחרונות בספורט מוטורי בישראל הינו ענף האנדורו אשר מרוכז על ידי העמותה הישראלית למרוצי אנדורו.

העמותה אמונה על הפקת ליגה מסודרת, מקצועית ובהחלט מעוררת תקווה לספורט מוטורי ישראלי. הליגה מסוקרת זה שנים רבות באפיקים שונים אינטרנטיים ולאחרונה טלוויזיונים בערוץ הספורט, כוללת נותני חסות רבים ומושכת כ-100 משתתפים בכל ארוע.

סבב הליגה ה-3 לעונת 2011 – ליגת מ.מ.ס.י ייערך בשבת הקרובה ה-11 לדצמבר.

ליגת אנדורו - סבב מספר 3

לאור המצב הקשה אליו נקלעה מדינת ישראל ביממה האחרונה עם השריפה האכזרית בצפון, החליטו בעמותה כי בארוע הקרוב, יגייסו הרוכבים והמבקרים כספים לנטיעת עצים כהוקרה והערכה לטבע אשר מארח את האופנוענים זה שנים רבות בחיקו. לדברי ועד העמותה "במטרה לנטוע, לתרום ולעזור לשיקום היערות". זה המקום לציין, כי הקשר בין ליגת האנדורו והטבע אינו מקרי ובעמותה מקפידים כי כל הפעילות תעשה תוך שמירה על הטבע.

העמותה פועלת בשיתוף קק"ל ועל כל תרומה של כל רוכב בסך 17 ש"ח, תשלים העמותה את הסכום ל-34 ש"ח – עלות נטיעת עץ.

בעמותה מתכננים ועמלים לאורך כל השנה על פעילויות בשיתוף קק"ל ובכך מחזקים את הקשר בין הטבע לרוכבים ומוכיחים את מה שידוע בעולם זה שנים רבות – כי ספורט מוטורי מקצועי ומסודר תורם לחברה בדרכים רבות ומגוונות בניגוד לדעות לא חיוביות אשר קיימות לפעמים בשוגג ומתוך חוסר ידיעה.

אנו בישראמוטור מחזקים את ידי העמותה בפועלה זה ומאמינים כי פעילויות מסוג זה אכן מבליטות את האיכויות הקיימות בענף ובפעילים בו.


סיקור סבב מס' 1 באליפות ישראל באנדורו

לחצו להרשמה לארוע ה-3 בסבב ליגת מ.מ.ס.י ולתרומת עץ לנטיעה

העמותה הישראלית למרוצי אנדורו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים